Asus MeMO Pad FHD 10 ME302C 10,1 inch / blauw / 32 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Asus MeMO Pad FHD 10 ME302C 10,1 inch / blauw / 32 GB op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

bosklapper 18-02-2014

Nog meer info betreft mijn "herstelling" van deze tablet.
Met ASUS Benelux gecommuniceerd want nergens kan ik hem laten herstellen omwille van geen vervangscherm (digitizer) verkrijgbaar.
Bij asus antwoorden ze mij vrij uit: dat klopt,is enkel bij ons te verkrijgen en dit kost lees goed: "tss de 200 à 300€ zonder werkuren".
Gezegd dat dit beneden alle peil is dat een herstelling meer gaat kosten dan de tablet zelf en de persoon heeft dan nog eens nagehoord en nu zou het nog maar lees goed:" tss de 175 à 200€ kosten zonder werkuren".
Als dit onder de noemer SERVICE valt hoeft ASUS van mij geen enkele aankoop meer te verwachten van welk produkt dan ook.
Dit is regelrecht schandalig.

bosklapper 12-02-2014

Best tevreden in het begin met de aankoop van deze tablet.
- heel goed scherm
- android 4.2 werkt heel goed
eigenlijk geen negatieve punten op 1 ding na en dat is robuustheid.
Ik weet dat een tablet niet dient om te laten vallen maar is op verloop van tijd onvermijdelijk en dan is hij wel direkt stuk (Het scherm)de behuizing is dan ook van kunststof.
Als je dan al iemand vindt (niet evident)die het wil herstellen kost het +- 250€.
Dit is niet enkel bij mij gebeurd, het was eerst bij mijn vriend, 1 keer laten vallen van heuphoogte en kapot.
Men heeft dus al schrik om het vast te pakken.
A propos: beiden zaten ze dan ook nog in een case.

BartDoets 07-03-2014

@ Drammie: ja hoor, alle tablets hebben een glazen scherm.
Als je kinderen er ook mee slepen zou ik voorstellen: koop naast de "volwassen" tablet voor hen een budget tablet van, bijvoorbeeld, Chinavasion.com Ik heb er zelf geen ervaring mee en zou het niet willen uitproberen, maar ze hebben al een 9" tablet onder 50 euro...

BartDoets 08-03-2014

Laatst was er iemand beroepshalve bij mij thuis, hij had een tablet die gehuld was in een lijvig foam frame. Hij zei dat het ding ermee kon stuiteren (maar dat demonstreerde hij niet). Kostte wel weer een dikke 100 euro als ik me goed herinner, en je superdunne tablet is meteen vier keer zo dik...

Drammie 06-03-2014

Beste Bosklapper,

welke tablet adviseert u mij te kopen gezien degelijkheid. Mijn kinderen lopen het hele huis door en wil niet dat zo'n dure tablet sneuvelt na één keer vallen. Denk dat de meeste tablets trouwens een glazen scherm hebben die een val niet aan kan.

bosklapper 07-03-2014

Ivm kinderen is het altijd moeilijk om te zorgen dat ze niets stuk maken.
Ik heb voor mij zelf nu een Samsung galaxy note gekocht.
Voor mij zal het vanaf nu Samsung of ipad zijn omwille van:
Van deze vind je heel veel accessoires en vooral onderdelen aan commerciële prijzen en dit kan door derden hersteld worden.
Een tablet die niet stuk gaat vind je niet of ze kosten 1000€. Dan zijn het profs op de werf die dit gebruiken.